Bestyrelsen
Solrød Kommune har med godkendelse af byrådet udpeget den arbejdsgruppe, som har været med til det indledende arbejde de seneste år, som en foreløbig bestyrelse. Den foreløbige bestyrelse består pr. april 2023 af tre medlemmer fra Solrød Strands Grundejerforening og to fra Karlstrup Strands Grundejerforening samt en repræsentant for byrådet. Den foreløbige bestyrelse vil forsætte sit arbejde indtil foråret 2024, hvor en ny bestyrelse vælges på den første ordinære generalforsamling, som afholdes inden udgangen af maj 2024 – nærmere information kommer senere.
Her vil anlægget af ”Projekt Kystsikring” forventes færdiggjort, og den nye bestyrelse vil i samarbejde med Solrød Kommune og eksterne leverandører stå for den efterfølgende drift og vedligeholdelse af kystsikringen.
Den foreløbige bestyrelse består af:
Solrød Kommune:
Borgmester Emil Blücher
Solrød Strand Grundejerforening:
Flemming Kristensen, Claus Østergaard og Geo Lazarotti
Karlstrup Strands Grundejerforening:
Stig Dørler og Erik Hansen
Har du spørgsmål til bestyrelsen er du velkommen til at skrive til info@solrodklit.dk